Трійку найдорожчих брендів
світу оцінено в $ 243,8 мільярда, йдеться в повідомленні компанії
Millward Brown Optimor, яка опублікувала свій традиційний рейтинг
найбільших торгових марок світу.
Так, перше місце в рейтингу зайняв
Google - його бренд вперше оцінили більш ніж у сто мільярдів доларів.
Минулого року Google також зайняв перше місце.
Друге місце
зайняла компанія Microsoft з капіталізацією бренду в $ 76,2 мільярда, а
Coca-Cola стала третьою з $ 67,6 мільярда. В цілому капіталізація всіх
найбільших брендів світу зросла на 1,7% до $ 1,95 трильйона.
Зазначимо,
що серед новачків рейтингу опинилися 15 нових компаній. Найкращий
результат змогла показати торгова марка Pampers - вона відразу зайняла
31 місце. На 32 місці опинилася Nintendo, а ще один новачок рейтингу -
VISA - розташувалася на 36 місці.
Серед брендів, які значно
погіршили свої позиції, варто згадати американську марку General
Electric. Вона опустилася з другого місця на восьме. Цікаво, що на
початку березня журнал Forbes назвав General Electric найбільшою
компанією в світі.