Київська влада планує знизити тарифи на розміщення 13 з 22 видів зовнішньої реклами на 28,6-33,3%.У
проекті розпорядження міськадміністрації, підготовленому Головним
управлінням реклами, говориться, що Київська держадміністрація планує
знизити тарифи на розміщення 13 з 22 видів зовнішньої реклами на
28,6-33,3%.
Проект припускає зниження тарифів на наступні види реклами:
- на
рекламу, розміщену на щиті, що окремо стоїть - на 29,3%, або на 12 до
29 гривень/місяць за 1 кв. метр, на щиті на фасаді будинку - на 29,7%,
або на 22 до 52 гривень/місяць за 1 кв. метр, на лайтпостері, що окремо
стоїть - на 29,5%, або на 13 до 31 гривні/місяць за 1 кв. метр.
- Тарифи на рекламу на телевізійному екрані пропонується знизити на
30%, або на 60 до 140 гривень/місяць за 1 кв. метр, на тимчасовій
виносній конструкції з поверхнею до 1 кв. метра - на 30%, або на 12 до
28 гривень/місяць за 1 штуку, на банері та панно на фасаді будинку - на
30,5%, або на 18 до 41 гривні/місяць за 1 кв. метр при його поверхні до
40 кв. метрів, на банері та панно на захисній будівельній сітці - на
33,3%, або на 5 до 10 гривень/місяць за 1 кв. метр при її поверхні до
100 кв. метрів.
- Вартість розміщення реклами на естакадах, мостах і шляхопроводах
пропонується знизити на 29,7%, або на 22 до 52 гривень/місяць за 1 кв.
метр, на конструкціях у підземних переходах - на 29,5%, або на 26 до 62
гривні/місяць за 1 кв. метр, на тумбах і об'ємно-просторових
конструкціях, що окремо стоять - на 30,2%, або на 16 до 37 гривень
місяць за 1 кв. метр.
- На розміщення реклами на електронних табло і у рядках, що біжать
на фасадах тариф пропонується знизити на 30%, або на 36 до 84
гривень/місяць за 1 кв. метр, на пневмостенді - на 30%, або на 132 до
308 гривень/місяць за 1 штуку площею до 20 кв. метрів, на прапорах,
парасольках, наметах-рекламоносіях - на 30%, або 30 до 70 гривень
місяць за 1 штуку площею до 5 кв. метрів, на транспарантах-перетяжках -
на 31,6%, або на 12 до 26 гривень/місяць за 1 кв. метр.
На інші види зовнішньої реклами тарифи пропонується залишити без змін.
Столична влада пояснює необхідність зниження тарифів прагненням
забезпечити стабільні надходження у міськбюджет від реклами і
підтримати рекламний ринок в умовах фінансово-економічної кризи.
Нагадаємо, що в листопаді минулого року Київська міська державна
адміністрація підвищила тарифи на розміщення зовнішньої реклами у
1,23-8,7 разів.